woensdag 17 oktober 2012

Bedankjes bruiloft: schelpenhanger

Voor onze bruiloft hadden we in eerste instantie niet persé een goed idee voor bedankjes. Maar toen we in juli op vakantie waren aan de atlantische kust in Frankrijk, zag ik zulke mooie schelpen dat ik het gevoel had "daar moet ik wat mee doen". Gelukkig is vakantie altijd een bron van inspiratie, dus het idee was snel geboren: een schelpenhanger!

Daarvoor moesten we natuurlijk wel een hoop schelpen verzamelen. De mensen naast ons op de camping keken ons soms wat raar aan. Ik zag ze denken "die hebben toch geen kinderen, wat moeten ze dan met al die schelpen".

Toen we terug thuis waren, ben ik op zoek gegaan naar mooi jute touw en kaartjes om iets op te schrijven.
In sommige schelpen zaten gelukkig al natuurlijke gaatjes, maar in een hele hoop nog niet. Dus moesten we flink gaan boren. En daarin hadden we ons een vergist, want die schelpen zijn heeeeeeeel sterk.
Het leukste werk was het in elkaar rijgen van de hangers. Dan zie je het echte resultaat. En ik kreeg daarbij hulp van Yvonne, extra gezellig natuurlijk!


Tada, het resultaat!

(foto door Sjurlie Fotografie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten